Gå til hovedindhold

Bliv leverandør af hjemmehjælp på fritvalgsområdet

Ønsker du at blive leverandør af praktisk hjælp og/eller personlig pleje. Så se her hvordan din virksomhed kan blive leverandør i Ikast-Brande Kommune.

Hjemmehjælp
  • Læs op

Indhold

    Virksomheder, der ønsker at ansøge om at blive godkendt som leverandør af hjemmehjælpsydelser i Ikast-Brande Kommune, skal i første omgang udfylde en "Godkendelsesanmodning".

    Anmodning om godkendelse samt relevant dokumentation skal udfyldes og indsendes elektronisk til Visitations- og Myndighedsafdelingen. Se kontaktoplysninger øverst i højre side.

    Det er Visitations- og Myndighedsafdelingen i Ikast-Brande Kommune, der har ansvaret for godkendelse af alle leverandører til Servicelovens § 83.

    Ikast-Brande Kommune vil indgå kontrakter med nye leverandører én gang i kvartalet. Det betyder, at der vil blive gennemført godkendelsesrunder 4 gange om året, med kontraktindgåelse til ikrafttræden pr. 1. januar, 1. april, 1. juli og 1. oktober.

    For alle godkendelsesrunder gælder, at der er ansøgningsfrist senest 3 måneder forinden, henholdsvis den 1. oktober, 1. januar, 1. april og 1. juli.

    Den kvartalsvise godkendelsesprocedure gælder også for leverandører, som i forvejen er godkendt af en anden kommune, da Ikast-Brande Kommune ønsker at sikre sig, at de leverandører, som kommunen indgår kontrakt med, kan leve op til de krav, der er gældende i Ikast-Brande Kommune.

    Her kan du se Godkendelsesanmodningen.