Gå til hovedindhold

Småjobs & Deltid

Jobopslag til småjobs, samt deltid eller derunder

Pige ved computer
  • Læs op

Indhold

    Kasseassistent, 20 timer - Silkeborg - Ansøgningsfrist: Snarest

    Kasseassistent, 20 timer - Føtex

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: Snarest

    Kasseassistent - Silkeborg
    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder?
    Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø.
    Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert.
    Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet.
    Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning.
    Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ.

    Her kommer du langt med et smil
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen.
    Som medarbejder i kassen er du ofte den sidste, kunderne ser, og når du sender dem afsted med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også.
    Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder.
    Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven.
    Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Kasselinjen
    I kasselinjen er du helt i front hos kunderne – uanset om du sidder i en ordinær kasse, eller du er tilknyttet scan-selv-kasserne.
    Du er den person, som sikrer, at kunderne får en god afslutning på deres indkøbstur, og det gør du bedst med effektivitet, god service og et stort smil.
    I kasselinjen skal du ikke ’bare’ scanne kundernes varer og give rigtigt tilbage.
    Du sikrer, at vores kampagner bliver synlige og tilgængelige for kunderne, du besvarer kundernes spørgsmål, du overholder regler for salg af tobak og alkohol, og du følger alle de interne procedurer – samtidig med at du scanner kundens varer, gennemfører betalingerne korrekt og giver kunden en god og nærværende behandling.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd.
    Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at dit arbejdsområde er ryddeligt og præsentabelt.
    Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Find jobannoncen her

    Rengøringsassistent - Herning - Ansøgningsfrist: 28. september 2021

    Rengøringsassistent - Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

    Herning

    Ansøgningsfrist: 28. september 2021

    Rengøringsassistent til Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

    Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier søger en rengøringsassistent til ansættelse på omkring 30 timer ugentligt på Agroskolen i Hammerum.

    Sammen med eleverne skaber vi et trygt, stabilt og rart hverdagsmiljø, som danner rammen for et godt skoleophold.
    I køkkenet bliver der sørget for forplejning.
    Skolehjemmet på Agroskolen har 137 sengepladser, de fleste i dobbeltværelser.

    Du vil dels blive tildelt et område, som du dagligt selvstændigt skal servicere og dels indgå i et fleksibelt team, som løser opgaver på tværs af tildelte områder.

    Vi forestiller os, at du

    • har erfaring med tilsvarende arbejde
    • kan omgås unge mennesker med venlighed og tydelighed samt med et glimt i øjet
    • kan holde fokus på opgaver i egne områder og tværgående opgaver i teamregi
    • har erfaring med it på brugerniveau
    • behersker dansk i skrift og tale.

    Vi kan tilbyde dig

    • fast mødetid fra kl. 07.00 - 13.00 eller kl. 12.00 - 18.00 – mandag til fredag
    • en arbejdsplads med kontakt til mange unge mennesker
    • et selvstændigt job og teamsamarbejde

    Yderligere information
    Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte forstander Jeppe Bomann på 2090 3827.

    Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier
    Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier er en uddannelsesinstitution med ca. 2.600 elever og ca. 430 ansatte med adresser i Herning, Ikast og Hammerum (Agroskolen).
    Vi tilbyder en lang række forskellige tekniske, merkantile og landbrugsrettede erhvervsuddannelser, de gymnasiale uddannelser EUX, HHX og HTX, 10. klasse samt kurser og efteruddannelse.

    Tiltrædelse, løn- og ansættelsesvilkår
    Tiltrædelse den 1. november 2021 eller efter nærmere aftale.
    Ansættelsen er på 30 timer ugentligt eller efter aftale og sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation.
    Betalt pensionsordning.

    Elektronisk ansøgning
    For at komme i betragtning til stillingen skal din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser sendes via knappen "søg jobbet" nederst på siden.
    Skulle der opstå problemer, kontakt da venligst Heidi Bentzen på tlf. 7213 4552.
    Ansøgninger modtages ikke pr. mail.

    Ansøgningsfrist
    Tirsdag den 28. september kl. 9.00.
    Ansøgerne vurderes og indkaldes løbende.
    Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge stillingen.

    Find jobannoncen her

    Rengøringsassistent - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 28. september 2021

    Rengøringsassistent - Nordisk Erhvervs Partner

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 28. september 2021

    Rengøringsassistent søges
    Nordisk Erhvervs Partner leverer professionel rengøring til virksomheder og offentlige institutioner over hele landet med samme engagement og faglig stolthed, hvad enten opgaven er lille eller stor.

    Vi søger en rengøringsassistent til vores kunde i Silkeborg.

    Der er tale om 3 timer om dagen, 5 arbejdsdage om ugen. (mandag til fredag)

    Mødetid: 08:00. Ansættelsesdato: hurtigst muligt

    Vi forventer, at du

    • Taler og læser dansk på et rimeligt niveau
    • Har rengøringskendskab (en fordel men ikke et krav)
    • Er udadvendt og imødekommende
    • Fremviser straffeattest

    Vi kan tilbyde

    • Et spændende og afvekslende arbejde
    • Gode arbejds- og personaleforhold
    • Grundig oplæring.

    Lønnen er på 128,00 kr. i timen

    VIGTIGT: Skriv venligst ” Silkeborg” i emnefeltet.

    Ansøgning (med vellignende billede af ansøger) bedes sendt til job@ne-partner.dk

    Find jobannoncen her

    Butiksassistent med lukkeansvar (deltid) - Herning - Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Butiksassistent med lukkeansvar (deltid) - jem & fix

    Herning

    Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Butiksassistent med lukkeansvar (deltid) - Herning
    Brænder du for detailhandel, har du erfaring med samme, og vil du udvikle dig hos en succesrig byggemarkedskæde i solid vækst?

    Bliv en del af en stærk organisation
    jem & fix er Danmarks lavpris byggemarked og en del af Harald Nyborg koncernen.
    Vi har succes, er i solid vækst og arbejder blandt andet på at åbne nye butikker til at supplere vores nuværende 124 af slagsen i Danmark, 8 butikker i Norge og 52 i Sverige.
    Vores organisation er uformel og flad med kort vej fra beslutning til handling, og vi søger nu en dygtig butiksassistent, der kan være med til at drive og styrke vores koncept i butikkerne.
    Læs mere på: http://www.jemogfix.dk/

    Stå for daglig drift af butikken sammen med gode kolleger
    Som butiksassistent arbejder du tæt sammen med dine kolleger, og du får ansvar for dine egne vareområder.
    Samtidig er du også med til at sørge for, at butikken fremstår pæn og indbydende, så kunden møder en ordentlig butik og nemt kan finde varerne.
    Du vil derudover skulle fylde varer op og betjene kunder ved kassen, men før vi kaster dig ud i det, får du grundig oplæring og introduktion til jobbet.

    Med stillingen følger også et lukkeansvar, hvor du får ansvaret for butikken og aflåsning af denne, når ledelsen ikke er tilstede.

    Erfaring fra detailhandel og mod på nye udfordringer

    • Vi lægger stor vægt på din personlighed, og har du derudover erfaring fra detailhandel, vil det være en fordel.
    • Du får mere end 1700 kolleger fordelt over hele landet, og vi har fokus på at styrke din faglige og personlige udvikling.
    • Du har mod på et deltidsjob 20-25 timer og er også indstillet på weekendarbejde
    • Du er udadvendt og kan lide at omgås andre mennesker
    • Du er samarbejdsvillig, ansvarsbevidst og vil gerne være med til at udvikle jem & fix yderligere
    • Truck kort en fordel

    Vi tilbyder dig løn efter kvalifikationer, bonusordning, pensionsordning, sundhedssikring fra dag et, rabatkort med 20 % på køb i alle kæder og butikker i Harald Nyborg koncernen samt sociale arrangementer både lokalt og sammen med dine 1700 jem & fix kolleger.

    Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Find jobannoncen her

    Night receptionist, 40 timer - Herning - Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Night receptionist, 40 timer - Scandic Regina

    Herning

    Ansøgningsfrist: 30. september 2021

    Night receptionist, 40 timer, Scandic Regina
    Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer?
    Så tror vi på, at du er vores nye deltids ”natteravn” på Scandic Regina.

    Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det.
    Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
    Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service.
    Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

    Opgaver

    • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
    • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
    • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
    • Klargøring af praktiske opgaver til næste dag
    • Sikkerhedsrunderinger i huset

    Nogle af vores medarbejdere

    Anja Nørgaard
    Receptionist
    "Det jeg synes er det mest fantastiske ved Scandic er, at vi er én stor familie! Der er plads til forskelligheder, både personligt og fagligt"

    Heidi Eriksen
    Conference Manager
    "Hvis du som Team Member eller leder viser, at du gerne vil fremad, så giver Scandic dig mulighederne for videreudvikling."

    Helena Christensen
    Shiftleader
    "Aldrig har jeg følt mig så godt tilpas på en arbejdsplads, som jeg gør i Scandic."

    Sif Buchardt
    Receptionistelev
    "Hos Scandic er der plads til forskellighed, udvikling og mulighed for at skabe gode og nære bekendtskaber på tværs af hotellets afdelinger."

    Hvem er du

    • Du er fx studerende med et par år tilbage af din uddannelse og gerne med erfaring fra servicebranchen
    • Du har et godt humør og let til smil
    • Du er god til at sætte dig ind i gæstens behov og ønsker
    • Du trives med at arbejde ud på de sene nattetimer
    • Du behersker IT helt ud til fingerspidserne og det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Opera (Scorpio)
    • Du taler et nordisk sprog og kan kommunikere på engelsk, som er vores koncernsprog

    Vi tilbyder

    • En arbejdsplads som er omfattet af overenskomst, som bl.a. sikrer dig en ordentlig løn med tillæg, pension og en sundhedsordning
    • At du bliver en del af ”Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion”, som også er Nordens største hotelkæde
    • Landets bedste kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier "be caring", "be you", "be a pro" og "be bold"
    • Faglig og personlig udvikling
    • Den fedeste kultur, hvor vi vil hinanden det godt, hvor der er plads til alle, uanset hvor vi kommer fra, og hvor vi har det sjovt
    • Favorable personalegoder, herunder Team Member Card som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller og en god sundhedsforsikring
    • En 40 timers stilling, hvor timerne typisk ligger fra torsdag aften til søndag aften, hver 4. weekend. Derudover kan der være ekstra vagter i travle perioder

    Jobstart hurtigst muligt
    Vi inviterer løbende til samtaler.

    Find hele jobannoncen her

    Rengøringsassistent, deltid - Brande - Ansøgningsfrist: 3. oktober 2021

    Rengøringsassistent, deltid - Cleansafe

    Brande

    Ansøgningsfrist: 3. oktober 2021

    Cleansafe søger rengøringsassistent til kontorrengøring
    - 5 1/2 time tirsdag og fredag i Brande

    Cleansafe A/S søger rengøringsassistent til rengøring af kontorer og omklædningsområder.

    Kvalifikationer: Du skal være stabil, ansvarsbevidst, beslutsom og serviceminded samt være i stand til at arbejde selvstændigt.

    Rengøringserfaring er en nødvendighed og du skal kunne begå dig på dansk. Du skal fremvise en straffeattest.

    Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med løn iflg. serviceoverenskomsten.

    Arbejdstid: Du skal arbejde på tirsdage og fredage fra kl. 16.00 (11 timer/ugentlig).

    Tiltrædelse: Snarest.

    Ansøgninger gennemgås løbende, og når vi har fundet den rette, vil opslaget blive taget af Jobnet.

    Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte serviceleder Kasper Mortensen ml. kl. 12.00 og 15.00 på tlf. 30 57 84 03.

    Der SKAL ansøges skriftlig pr. email til HR@Cleansafe.dk
    VIGTIGT: Mærk emnefeltet i mailen: "Kontorrengøring Brande"

    Find hele jobannoncen her

    Salgsassistent, 8 timer - Herning - Ansøgnignsfrist: 15. oktober 2021

    Salgsassistent, 8 timer - JACK&JONES

    Herning

    Ansøgnignsfrist: 15. oktober 2021

    SALGSASSISTENT DELTID HERNING
    Brænder du for salg og mode?
    Bliver du motiveret af en alsidig arbejdsdag, med spændende og varierede opgaver.
    Vil du have en stor kontaktflade og arbejde i et både sjovt og dynamisk arbejdsmiljø?

    Vi søger en fleksibel deltidsmedarbejder i JACK&JONES Herning, der vil bidrage til at sikre, at vi har byens fedeste butik.
    Er du social og trives du med at interagere med andre mennesker?
    Så kan du være præcist den person vi leder efter!

    Hos JACK & JONES mener vi at vores medarbejdere er kernen i vores forretning, og som butiksassistent hos os, er der garanti for både faglig og personlig udvikling.

    Vi søger en stærk salgsassistent, der både formår at levere på salgsdelen, men ikke mindst give vores kunder en fantastisk service – hver gang!

    Stillingen er på ca. 8 timer om ugen, hvor den primære arbejdstid vil være eftermiddag/aften, samt weekend.
    I perioder med stor travlhed såsom jul, ferieperioder og under udsalg, vil der kunne forekomme ekstra timer, dog altid efter gensidig aftale.

    JACK & JONES
    Du skal sammen med din kollegaer i Herning evne at fortsætte den positive udvikling og sikre at kunderne altid får den bedste og mest positive oplevelse.​

    Gennem faglig stolthed, autentisk og konsekvent men positiv ledelse, trænes du i vores retail-koncept og kernekompetencer.
    Som salgsassistent hos JACK & JONES måles du primært på din evne til at skabe en optimal oplevelse for kunderne, samt evnen til at skabe en solid udvikling og indtjening for butikken.

    Personlighed

    • Du er selvstændig, resultatorienteret, arbejder struktureret og har en udpræget vindermentalitet. Men allervigtigst er det, at du har viljen til at skabe positive resultater sammen med teamet.
    • Det er vigtigt for os, at du altid går forrest og tænker i løsninger frem for problemer.
    • Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international retail-kæde, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling, og hvor succesen i høj grad skabes via dine og teamets indsatser og bidrag.

    Det er vigtigt for os, at vores kunder altid får den bedste oplevelse når de besøger vores butik, og det er i den grad vores medarbejderes personlighed og indstilling der gør, at vi kommer i mål med det.

    Når kunderne besøger butikken, står du altid klar med råd og inspiration. Til gengæld tilbyder vi dig et job der udfordrer dine evner og inspirerer dig til udvikling

    Kvalifikationer:

    • Salg og kundeservice er en naturlig del af din personlighed
    • Du har sans for styling og trends, og er interesseret i dette
    • Du er ambitiøs af natur
    • Stort engagement og smittende gejst
    • En dygtig købmand der altid tænker i resultater på både top og bundlinje
    • Teamplayer der både har øje for egne samt butikkens performance

    Vi tilbyder:

    • Et ungt og dynamisk arbejdsmiljø
    • Garanti for både faglig og personlig udvikling
    • Gode avancerings-muligheder i kæden
    • Muligheden for at skabe en karriere i en førende retail-kæde med mere end 1.000 butikker på verdensplan
    • Attraktive personalegoder såsom rabat på tøj på tværs af alle BESTSELLERS butikker.

    Vi ser frem til at høre fra dig

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at butikschef Rene Jørgensen på telefon +45 27 52 55 27.

    Send os din ansøgning så hurtigt som muligt.
    Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder den rette.

    Tiltrædelse: Snarest muligt.

    Find jobannoncen her

    Rengøringsassistent - Silkeborg - Ansøgningsfrist: 25. oktober 2021

    Rengøringsassistent - ETL Group

    Silkeborg

    Ansøgningsfrist: 25. oktober 2021

    Rengøringsassistent søges til kunde i Silkeborg hurtigst muligt
    ETL GROUP A/S søger rengøringsassistent til kunde i Silkeborg.

    Kan du tage ansvar for egne områder?

    Jobbet tilbyder løn efter overenskomst. Du vil også kunne have mulighed for flere timer ved ferie/sygdom.

    Du bliver en del af en Facility virksomhed som har hovedkontor i Egå ved Aarhus.

    Vi gør opmærksom på at frigørelsesattest ikke kan gives.

    Vi forventer, at du:

    • Kan læse, forstå og tale dansk
    • Har erfaring med rengøring
    • Kan møde kl. 16.00 - 19.00 onsdag og 3 timer lørdag i tidsrummet 8.00 - 17.00
    • Er loyal & kvalitetsbevidst
    • Kan fremvise straffeattest
    • Er omstillingsparat & fleksibel
    • Er villig til at hjælpe kollegaer på andre arbejdssteder
    • Er udadvendt
    • Kan arbejde selvstændigt

    Vi tilbyder:

    • Ansættelse under 3F overenskomst
    • 6 timer om ugen
    • super søde kollegaer
    • Frihed under ansvar
    • Godt arbejdsmiljø
    • Arbejdsbeklædning
    • Gode og ordnede forhold

    Du skal sende dit cv på mail: job@etlgroup.dk (Mærk mailen med Silkeborg)

    Find jobannoncen her