Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Udbetaling af løntilskud - fast timesats

Denne blanket skal du bruge, når du skal have udbetalt løntilskud til en medarbejder, der er ansat med løntilskud.

Du kan selv vælge om du vil indsende blanketten elektronisk eller med post.

Du skal huske at vedlægge lønsedler for den periode, du ansøger om. Hvis tilskudsperioden ophører eller hvis den tilskudsberettigede medarbejder stopper før tid - skal du også huske at indsende blanketten "Meddelelse om arbejdsophør/udløb af tilskudsperiode".

Vi anbefaler, at du sender indberetninger for minimum 1 måned og maksimum 3 måneder ad gange, da dette letter administrationen.

 

Gå til Selvbetjening

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.