Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Digital post - virksomheder og foreninger

 

Pr. 1. november 2013 skal alle med et CVR-nummer have en digital postkasse

Digital post erhverv

 

Postkassen er gratis. Den giver hurtig adgang til sikker post fra det offentlige.
Opret en digital postkasse, så I ikke går glip af vigtige meddelelser - fx om sygedagpenge, straffeattester, indkaldelse til bilsyn osv.

I postkassen kan I selv vælge, hvordan posten skal håndteres. Der kan oprettes mapper og der kan angives en e-mail-adresse eller et mobilnummer så du får besked, når der er ny post i postkassen.

Læs mere og opret postkassen på virk.dk/postkasse Eller læs mere om baggrunden i denne artikel fra Erhvervsstyrelsen (PDF)

Gode råd:

Få hjælp til Digital post

Trin for trin guide til oprettelse af Digital Postkasse på Virk.dk

Hotline: Ring på telefon på 7080 8686. Man-fre. 9-18.

 

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 

Tlf: 9960 4000
Fax:9960 4040

E-mail: post@ikast-brande.dk 
Sikker mail: sikkerpost@ikast-brande.dk 
Se hvordan du sender sikker post
 

Brande administrationsbygning

Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Ikast-Brande kommune, som vedrører Borgerservice. Så kan vi vejlede dig. Vær opmærksom på, at vi ikke må behandle spørgsmål, hvor der indgår personfølsomme oplysninger.