Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Kanalstrategi

Kanalstrategien er den samlede overordnede strategi for, hvordan Ikast-Brande Kommune kommunikerer mest hensigtsmæssigt med brugerne gennem forskellige henvendelseskanaler. Strategien henvender sig først og fremmest til kommunens ledere og medarbejdere.

Flere og flere områder af kontakten med det offentlige bliver omfattet af obligatorisk selvbetjening. Og kommunen ønsker at levere attraktiv, digital borgerservice. Borgere og virksomheder forventer, at kommunen giver mulighed for digital service og selvbetjening, så de ikke er afhængige af kommunens åbningstider.

Digital borgerservice er ikke bare effektivisering, men er en ny måde at imødekomme borgernes behov på. Det kræver forandringer for både medarbejdere og borgere. 

  • Vi giver borgerne nem og enkel adgang til den mest hensigtsmæssige servicekanal
  • Vi leverer hurtige og forståelige svar og afgørelser og udnytter teknologien optimalt
  • Vi anvender kanaler der har de laveste omkostninger i forhold til effekten

 

Du kan læse hele Ikast-Brande Kommunes kanalstrategi her

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.