Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Kanalstrategi

Ikast-Brande Kommunes kanalstrategi 2013-2015 er en samlet strategi for de måder, der kommunikeres mellem kommunen og borgere, foreninger, virksomheder og andre myndigheder.

Flere og flere områder af kontakten med det offentlige bliver omfattet af obligatorisk selvbetjening. Og kommunen ønsker at levere attraktiv, digital borgerservice. Borgere og virksomheder forventer, at kommunen giver mulighed for digital service og selvbetjening, så de ikke er afhængige af kommunens åbningstider.

Samtidig skal der være initiativer, som tager hånd om borgere, der ikke kan selv og føler sig utrygge ved digitaliseringen. De skal have hjælp bl.a. gennem vejledning og digital medbetjening foran computerskærmen.

Digital borgerservice er ikke bare effektivisering, men er en ny måde at imødekomme borgernes behov på. Det kræver forandringer for både medarbejdere og borgere. 

 

Du kan læse hele Ikast-Brande Kommunes kanalstrategi her

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.