Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

§ 17, 4-udvalg (byrådsperioden 2014-2017)

I byrådsperioden 2014-2017 nedsatte Ikast-Brande Kommunes byråd forskellige §17,4-udvalg med fast formand Frank Heidemann (S).

Generelt om 17,4-udvalg i perioden:

Der har været skiftende besætning afhængigt af udvalgets temaer og byrådsmedlemmernes interesser. Byrådsmedlemmerne kunne efter behov beslutte at inddrage andre interessenter i udvalget (fast eller ad hoc) eksempelvis borgere, fagpersonale og andre eksperter.

Udvalget traf ikke beslutning, men skulle undersøge og udforske et tema nærmere og herefter foretage indstilling til et fagudvalg eller til Byrådet. Det er Byrådet, der beslutter hvilke temaer § 17, 4-udvalget skal behandle.

§ 17, 4-udvalgene behandlede fire udvalgte temaer fra Strategi2020.

Der er ikke udarbejdet traditionel dagsorden og referat fra udvalgenes arbejde, men dog en form for opsamling efter hvert møde.

Du kan læse mere om § 17, 4-udvalget i vedlagte faktaark (pdf).

Du kan se, hvem der deltager i udvalgene herReferater/opsamlinger fra § 17,4-udvalg findes her.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.