Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Er du fritaget for Digital Post?

I øjeblikket er der meget fokus i pressen på, at folk skal forny deres fritagelse for Digital Post.

En del af dem, der er fritaget i Ikast-Brande Kommune, er varigt fritaget. Du kan se, om du er varigt fritaget, på den kvittering du fik, da du fik din fritagelse.

Er der en periode med start- og stopdato på din kvittering, skal du have fritagelsen fornyet. Du skal så henvende dig til   Borgerservice senest   1. november 2016.

Er der ingen stopdato er fritagelsen varig - du vil stadig få post, som du plejer (og du behøver ikke at foretage dig yderligere). 

Her kan du se et eksempel på varig fritagelse:

 Udklip

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.