Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Høring vedrørende fremtidig model for selvejende haller

Kultur- og Fritidsudvalget og Børne- og Undervisningsudvalget har besluttet at udsende høringsmateriale til selvejende haller samt brugere af hallerne.

Billede af SENTRUM

Revisionsfirmaet BDO har foretaget en analyse af de selvejende haller i Ikast-Brande Kommune. Analysen blev fremlagt for Byrådet den 17-11-2014 og for de selvejende haller den 21-10-2014. På denne baggrund er der udarbejdet et høringsmateriale vedrørende vilkår og betaling for foreningernes og skolers / institutioners benyttelse af de selvejende haller.

Høringen vedrører en fremtidig model for håndtering af selvejende haller og aktiviteterne i disse og den overordnede tænkning bag forslaget er, at der etableres en transparent og langsigtet løsning, som sigter på ikke at efterlade sig huller.

Desuden er formålet med høringen at sikre, at de objektive tal vedrørende faciliteter, økonomi og tilsvarende er korrekte.

Fristen for at indsende høringssvar er den 1. februar 2015 til Fritidskonsulent Henrik Louring på e-mail: helou@ikast-brande.dk.

Læs høringsmaterialet her

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.