Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Pressemeddelelse: Kommunen registrerer borgernes henvendelsesmønster i de kommende tre uger

I uge 43, 44 og 45 registrerer vi hver enkelt henvendelse fra borgerne inden for en række bestemte områder.

Tælleuger
 
Det vil måske tage et lille øjeblik ekstra at blive ekspederet, når du henvender dig til kommunen fra mandag den 21.oktober 2013 og frem til og med fredag den 8.november 2013. For eksempel i Borgerservice, på Pladsanvisningen, i Teknisk afdeling og på Ydelseskontoret.
 
Det skyldes, at Ikast-Brande Kommune - som mange andre kommuner - i uge 43, 44 og 45 skal registrere hver enkelt henvendelse fra borgerne inden for en række bestemte områder. Vi registrerer ikke noget om den enkelte borger, men kun nogle få oplysninger om henvendelsens art.
 
Registreringen betyder, at kommunen får større viden om borgernes henvendelser. Den viden vil hjælpe kommunerne til at arbejde med, at borgerne vælger de mest effektive måder at henvende sig på.
 
Vi håber, at du vil vise os tålmodighed med, at det kan tage et lille øjeblik ekstra, i de kommende tre uger frem til og med fredag den 8.november 2013.
 
 

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.