Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Pladsanvisningen sender alle breve digitalt

Pladsanvisningen sender fremover alle breve digitalt til de borgere, der har oprettet en digital postkasse. Det kan for eksempel være et tilbud om plads i daginstitution.

Vigtigt! En digital postkasse er ikke en almindelig e-mail postkasse, og er heller ikke det samme som e-Boks. Med digital post kan du:

• Gratis, sikkert og hurtigt sende og modtage digital post til og fra offentlige myndigheder
• Opbevare dine breve fra det offentlige sikkert og digitalt, så du nemt kan finde dem igen
• Altid have adgang til din digitale post, blot du har adgang til en computer med internet og har din NemID
• Være med til at spare os og andre offentlige myndigheder for administration og portoudgifter

Du kan oprette din egen digitale postkasse her (link til Digital Post på Borger.dk). Hav din NemID klar.

Vigtigt! Husk at sige ja til at få en besked, når der er ny digital post fra det offentlige. Du kan få en mail og/eller en sms.

Hvis du allerede har en digital postkasse, modtager du fremover alle breve fra Pladsanvisningen der.

Du kan få flere informationer om digital post på borger.dk, nederst på siden her:  link til borger.dk.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.