Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Hvad fortæller du om Ikast-Brande?

Ordet er frit - vind en iPad

Billedbanner til 'Vind en iPad'

Hvad er det, der gør Ikast-Brande Kommune til et særligt sted at bo?

Hvad er den bedste oplevelse, du har haft i Ikast-Brande?

Hvad ville du fremhæve, hvis du skulle markedsføre netop vores område?


Skriv et par linjer, og deltag i konkurrencen om at vinde en iPad (4. gen, 32 GB, WIFI, 4G).
 

Du kan skrive dit bud i kommentarfeltet nederst på siden, eller sende en mail til Karina Arensbach.
Husk at tilføje navn, adresse, by og telefonnummer. 

Vinderen udtrækkes mandag den 21. oktober 2013. Vinderen får direkte besked og offentliggøres på kommunens hjemmeside.

 

 

10 KOMMENTARER

Det er ikke længere muligt at kommentere på dette indhold.

Jeg beskriver Ikast-Brande som en rigtig god kommune med rigtig mange plusser lige fra børnepasning over indkøbsmuligheder og natur til en vilje til at fremme erhvervslivet. I mit faglige virke ser jeg tydelige forskelle mellem kommunerne, og der er ingen tvivl om, at Ikast-Brande ønsker og arbejder for at fremme erhvervslivets muligheder for at udvikle og ekspandere. I en tid, hvor jobs ikke hænger på træerne, som de har gjort, er det så absolut et plus at bo et sted, hvor kommunen er positiv over for "dens" virksomheder.
Skrevet d. 15. oktober 2013 kl. 21:56 af Lisbeth fra Ikast
Jeg holder meget af at bo i Ikast brande kommune, fordi jeg ved at mine børn vil få en tryg opvækst i gode,skønne og grønne omgivelser <3
Skrevet d. 08. oktober 2013 kl. 12:11 af Anusja Athavan fra Brande
Jeg har i skolen fået min helt egen computer og vi har elektroniske tavler i alle klasselokaler. Vi har en international skole i Ikast samt et sportcollege. Når jeg skal videreuddanne mig, kan jeg i min egen by vælge mellem både handelsskole, gymnasium og pædagogseminar.
Skrevet d. 29. september 2013 kl. 21:47 af Jacob Jørgensen fra Ikast
hej med jer. jeg siger bare til alle at hvis de vil bo i en god kommune hvor alt kan lykkes så kom til ikast.
Skrevet d. 25. september 2013 kl. 18:38 af verner robert hansen fra ikast
En dejlig kommune med hvor man har adgang til det meste tæt på. En kommune med fokus på borgerne og erhvervslivet.
Skrevet d. 24. september 2013 kl. 21:42 af Jan fra Ikast
Jeg har boet i Ikast hele mit liv. Jeg har gået i dagpleje, børnehave, folkeskole og nu i gymnasium i Ikast. Hele min hverdag ud springer fra den her lille midt jyske by. Der er plads til alle i Ikast, byen har stor rummelighed. Det er ikke nogen stor by, og der er ikke meget natte liv - men alligevel forstår Ikast at der også skal være plads til de unge. Foreningslivet gør et hårdt arbejde for at få alle ind under paraplyen - igen er der plads til alle. Ikast er bare en by af flere dimensioner. Ikast er min by!
Skrevet d. 12. september 2013 kl. 9:51 af Jannie Willumsen fra Ikast
Jeg kan nævne kommunen som et fantastisk sted at bo, arbejde og bevæge sig i. Jeg kan fremhæve den skønne natur, de mange indkøbsmuligheder, den gode atmosfære. Fantastisk byliv. Det er en fantastisk familie-kommune. I kommunen er man altid velkommen som ny eller gammel. Alle hjælper alle. Man er tryg hvadenten man går i vuggestue eller bor på plejehjem. Vil absolut fremhæve kommunen for nye tilflyttere.
Skrevet d. 10. september 2013 kl. 10:57 af Kasper Emil fra Herning
Ikast by er en skøn by jeg startede med at arbejde i Ikast for 3 år siden og synes at byen er værd at nævne for andre jeg møder på min vej med hyggeligt strøgcenter, flot natur og spændende byliv. Jeg er meget facineret af byen og nyder at komme her.
Skrevet d. 04. september 2013 kl. 15:16 af Debbi fra Silkeborg
Jeg fortæller altid at Ikast har er super fantastisk sportsmiljø!
Skrevet d. 04. september 2013 kl. 14:00 af Amalie Risom Nyrup fra Ikast
Jeg fortæller at det er en by der er rar at være i , den ligger centralt som både base for både oplevelser og arbejdspladser i MidtJylland. Her er der plads til alle, der er dejlig natur tæt på. Der tages godt hånd om børnene og man føler sig tryg ved at aflevere dem i andres varetægt. Alt i alt en dejlig kommune.
Skrevet d. 30. august 2013 kl. 8:44 af Søren Kempel fra Ikast

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.