Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Ny forbedret modul til gravetilladelse

Den 21. marts 2013 bliver Ikast-Brande Kommunes nuværende gravetilladelsesmodul forbedret.

Det vil ikke være muligt, at ansøge eller færdigmelde et gravearbejde i perioden:
den 15. marts kl. 12.00 til den 21. marts kl. 9.00
Vær derfor på forkant med ansøgninger/færdigmeldinger.

Akut gravetilladelse
Der kan kun graves uden en gravetilladelse i disse dage, hvis det er en akut opgravning, som herefter ansøges i det nye system den 21. marts 2013.

Det nye modul
Den 21. marts 2013 kl. 9.00 åbner det nye modul. Det er både til ansøgninger og færdigmeldinger.

Det nye link er: http://www.rosyweb.dk/.
Det vil ligge samme sted, som før på hjemmeside.
Vejledningen til det nye gravetilladelsesmodul vil også ligge på hjemmesiden, fra den 21. marts.

Kontakt
Anette Sivebæk Jensen
e-mail: anped@ikast-brande.dk


 

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.