Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Direktionens Nyhedsbrev august 2013

I denne udgave af nyhedsbrevet kan du blandt andet læse om trivslen blandt medarbejderne i Ikast-Brande Kommune, og om hvad Økonomiaftale 2014 kan komme til betyde for kommunen.

"Trivsel og temadag". Generelt ser resultatet af trivselsundersøgelsen 2013 fornuftige ud. Dog er der et fælles problem angående punktet krav i arbejdet. Emnet "Et godt psykisk arbejdsmiljø" vil desuden være i fokus til årets MED-og arbejdsmiljøtemdag 28. november.

"Økonomiaftalen 2014". Læs her om hvad aftalen for kommunernes økonomi mellem KL og regeringen kan komme til at betyde for Ikast-Brande Kommune.

"DigitDN-august2alisering". Pr. 1. december skal 2. bølge af obligatorisk selvbetjening gennemføres. Det betyder, at borgerne til den tid skal til at bruge computeren, når de skal ansøge på en række områder. Læs mere her.

 

 

 

 

Læs nyhedsbrevet her

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.