Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Vi registrerer borgernes henvendelser i tre uger

Målet er at opsamle viden om, hvordan forskellige henvendelser kan forbedres og gøres nemmere.

Billede af personer ved Borgerservice

Måske vil det tage et lille øjeblik ekstra at blive ekspederet, når du henvender dig til kommunen fra mandag den 22.april og frem til og med onsdag den 8.maj. For eksempel i Borgerservice, på Pladsanvisningen, i Teknisk afdeling og på Ydelseskontoret.


Det skyldes, at Ikast-Brande Kommune - som mange andre kommuner - i uge 17, 18 og 19 skal registrere hver enkelt henvendelse fra borgerne inden for en række bestemte områder.
Vi registrerer ikke noget om den enkelte borger, men kun nogle få oplysninger om henvendelsens art.


Registreringen betyder, at kommunen får større viden om borgernes henvendelser. Den viden vil hjælpe kommunerne til at arbejde med, at borgerne vælger de mest effektive måder at henvende sig på.


Vi håber, at du vil vise os tålmodighed med, at det kan tage et lille øjeblik ekstra, i de kommende tre uger frem til og med onsdag den 8.maj 2013.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.