Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Nye arbejdsgange blandt sagsbehandlerne i Psykiatri og Handicap

For at sikre en hurtigere og bedre sagsbehandling har Psykiatri- og Handicapafdelingens Myndighedsområde ændret arbejdsgange fra 1. oktober 2012.

Telefontiden er nu mandag-fredag til kl. 9.00-13.00.

Samtidig etableres en fælles koordinatorfunktion for afdelingen.

Du skal nu altid henvende dig til koordinatoren.

Koordinatoren træffes på:

E-mail: psykiatrioghandicapafdeling@ikast-brande.dk

og

Tlf. 99 60 31 80
 
Koordinatoren kan give råd og vejledning.

Ved henvendelse til koordinator vedr. ansøgninger, tildeles du en sagsbehandler.
Denne sagsbehandler er tilknyttet dig, indtil ansøgningen er færdigbehandlet.

For at opnå en hurtigere og mere effektiv sagsbehandling vil du nogle gange ved nyansøgning og revurdering opleve at blive tildelt en anden sagsbehandler end den, du tidligere har haft kontakt til.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.