Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Fodbehandling

Ikast-Brande Kommune ønsker at indgå prisaftale på fodbehandling til pensionister.

Udbudsmaterialet kan fås ved henvendelse til udbudskonsulent Marit Lund på mail:
marlu@ikast-brande.dk

Oplys firmanavn, kontaktperson og mailadresse.

Udbudsmateriale og tilbudsliste fremsendes som vedhæftede filer pr. mail.

  • Frist for modtagelse af spørgsmål til udbudsmaterialet er d. 13. marts 2019 kl. 8.00. Spørgsmål skal sendes skriftligt til Marit Lund på marlu@ikast-brande.dk
  • Alle spørgsmål og svar offentliggøres i anonymiseret form på www.ikast-brande.dk/udbud senest d. 15. marts 2019
  • Sidste frist for afgivelse af tilbud er d. 22. marts kl. 10.00
  • Tilbud sendes att. Marit Lund i henhold til beskrivelsen i udbudsmaterialet
  • Kriteriet for tildeling er: Laveste pris

 

Spørgsmål og svar pr. 4. marts 2019

Spørgsmål og svar pr. 6. marts 2019

Spørgsmål og svar pr. 14. marts 2019

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.