Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Tilbudsindhentning

På denne side offentliggøres Ikast-Brande Kommunes tilbudsindhentninger. Aktuelle tilbudsindhentninger tilgås via menuen til venstre.

Aktuelle tilbudsindhentninger
Igangværende tilbudsindhentninger findes i menuen til venstre. Der vil ikke altid være aktive tilbudsindhentninger. Såfremt en aktuel tilbudsindhentning ikke fremgår af menuen til venstre kontaktes Indkøb og Udbud.

Lovgrundlag
Tilbudsindhentninger reguleres af Lov nr 338 af 18. maj 2005 med de ændringer der følger af lov nr. 572 af 6. juni 2007 (Tilbudsloven). Tilbudsloven kan findes på følgende link.

Tærskelværdier
Hvorvidt et offentligt indkøb skal sendes i offentlig konkurrence som enten tilbudsindhentning efter danske regler eller som EU-udbud afgøres af opgavens økonomiske omfang (tærskelværdier). De gældende tærskelværdier kan findes på følgende link. Der gøres opmærksom på, at tærskelværdier varierer i relation til indkøbets karakter.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000

Brande administrationsbygning ||  Nørre Snede administrationsbygning

 
E-mail og Digital Post

Kontakt ved generel henvendelse (uden cpr.nr.)
Kontakt ved personlig henvendelse (med cpr.nr.)

 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Ikast-Brande kommune, som vedrører Borgerservice. Så kan vi vejlede dig. Vær opmærksom på, at vi ikke må behandle spørgsmål, hvor der indgår personfølsomme oplysninger.