Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Vintertjeneste

Ikast-Brande Kommune udbyder vintertjeneste

Udbuddet af vintertjeneste omfatter snerydning og glatførebekæmpelse i Ikast-Brande Kommune. Kontraktperioden forventes at løbe fra oktober 2019 til oktober 2023 (4 år) for vintertjeneste på vintervejklasse 1, 2+3 veje.

Kontraktperioden forventes at løbe fra oktober 2019 til oktober 2021 (2 år) for vintertjeneste på fortove og stier med en option på forlængelse på 2 år (2 x 1 år).

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til udbudsloven (lov nr. 1564 af 15.12.2015) via det elektroniske udbudssystem, Ethics.

 

Hent udbudsmaterialet og deltag i udbuddet her.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.