Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Kontakt os

Genåbningens fase 2 er blevet udvidet, så også kommunerne har fået lov til at genåbne under visse restriktioner.

I Ikast-Brande Kommune betyder det, at de administrative funktioner genåbner den 2. juni 2020 på Rådhuset, i administrationsbygninger mm. Fremmøde på kommunen kan alene ske efter tidsbestilling og/eller efter aftalt tid med sagsbehandler.

Åbning af Borgerservice i Brande er udskudt på ubestemt tid, da lokalet ikke giver den nødvendige plads i forhold til de gældende retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.

Fremmøde i Borgerservice i Ikast er også kun efter tidsbestilling.
Link til: Bestil tid til betjening i Borgerservice

Kan du ikke selv bestille din tid eller får en til at hjælpe dig, kan du ringe til  9960 4000 i vores åbningstid.

Det er vigtigt, at du annullerer din tid og bestiller en ny, hvis du føler dig syg.

Ansøgning om ydelser som fx uddannelseshjælp, ledighedsydelse, enkeltydelse m.v. skal fortsat søges digitalt. Du kan derfor ikke bestille tid til fremmøde på ydelsesområdet.

Jobcenter Ikast-Brande
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast
 

Telefon: 9960 4200

Mandag-tirsdag: 9.30-14.00
Onsdag: Lukket
Torsdag: 9.30-17.00
Fredag: 9.30-13.00

Mandag-tirsdag: 8.15-9.00
Onsdag: Lukket
Torsdag: 8.15-9.00
Fredag: 8.15-9.00

Sikker mail til Jobcenter::
sikkerpost.jobcenter@ikast-brande.dk
 
Sikker mail til kommunen:
Digital Post

Job- og virksomhedskonsulenterne kan træffes telefonisk på tlf. nr. 9960 3939.

Mandag-onsdag: 8.00-16.00
Torsdag: 8.00-17.00
Fredag: 8.00-13.00

Beskeder på telefonsvarer vil blive besvaret samme dag.

 

 

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.