Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Vejledninger

Billede af ringbind

Vejledningerne forudsætter, at du er logget ind i Conventus

Lav en by ansøgning i Conventus
Lav en ny ansøgning i Conventus

Lav en kopi af en tidligere ansøgning i Conventus
Lav en kopi af en tidligere ansøgning i Conventus

De fire trin, som din ansøgning skal igennem
Det er vigtigt at være opmærksom på, og løbende holde øje med status på den/de bookinger du sender. Når du opretter en ansøgning og gemmer den, så er den endnu ikke sendt. Det er vigtigt, at du husker at sende dem ind til behandling.

1. Kladde (orange)
Du har oprettet en ansøgning men har ikke sendt den endnu
Kan kun ses af afsenderen
Kan redigeres af afsenderen
Afsender kan sende ansøgningslinjen

2. Behandles (lilla)
Du har sendt din ansøgning og afventer svar
Afsender kan se den afsendte ansøgningslinje
Afsender kan ikke se foreløbige ændringer af modtager
Afsender kan ikke redigere
Modtager kan se ansøgningslinjen
Modtager kan redigere ansøgningslinjen
Modtager kan returnere ansøgningslinjen
Modtager kan slette ansøgningslinjen

3. Godkendt (blå)
Din ansøgning er godkendt men er ikke synlig i Fritidsportalen
Afsender og modtager kan se det hele
Modtager kan genbehandle ansøgningslinjen

4. Udført (grå)
Din ansøgning er endeligt godkendt og er synlig i Fritidsportalen
Ved 'udført' dannes delingsaftale og der kan vælges også at danne booking
Afsender og modtager kan se det hele
Ansøgningslinjen er låst og kan ikke ændres

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.