Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Borgerservice og ydelser

Velkommen til Borgerservice og ydelser i Ikast-Brande Kommune. Vi håber, at du hurtigt og nemt kan finde de oplysninger, som du skal bruge. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Sygedagpenge (anmeldelse og udbetaling) holder lukket i perioden 21. maj 2020 - 07. juni 2020 

Et nyt landsdækkende system til registrering og udbetaling af sygedagpenge skal indføres. Vi har derfor lukket for både telefoniske og personlige henvendelser om anmeldelse og udbetaling af sygedagpenge i den periode.
Vores nuværende sager skal konverteres over i det nye system, og derfor er alle systemer lukket ned.

Når vi åbner igen, vil sagsbehandlingstiden være op til 4 uger - forløbelig indtil 1. september 2020.

Du kan i perioden stadig kontakte din rådgiver og/eller jobkonsulent i Jobcenteret. De har åbnet som normalt.

Har du brug for hjælp til indberetning i Mit Sygefravær, kan du ringe til Den digitale Hotline (DDH) på tlf. 7020 0000.

Udbetalingen af sygedagpenge sker som normalt torsdag d. 28. maj.

Vi takker på forhånd for din forståelse.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.