Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Navne- og adressebeskyttelse

Enhver kan ved henvendelse til folkeregistret i sin bopælskommune søge om navne- og adressebeskyttelse.

billede af et hus

Ansøgningsblanketten fås ved henvendelse til Borgerservice, tlf. 99 60 40 00.
Eller du kan hente den her: ansøgning om navne- og adressebeskyttelse

Alle personer i husstanden der ønsker beskyttelse skal skrives på blanketten.

Navne- og adressebeskyttelse søges for 1 år ad gangen, og skal derefter fornyes hvis du stadig ønsker at være beskyttet.

Ved navne- og adressebeskyttelse kan ingen få oplyst navn og adresse på dig i folkeregistret.
Offentlige myndigheder kan dog altid få oplyst dit navn og din adresse.
Private kan også få oplysningen, hvis de har en retlig interesse - det kan f.eks. være, hvis du skylder dem penge. Hvis du har navne- og adressebeskyttelse har du også automatisk vejviserbeskyttelse og forskerbeskyttelse.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.