Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Bopælsattest

Har du brug for at dokumentere, hvor du bor eller har boet kan du bestille en bopælsattest via vores selvbetjeningsløsning.

Billede af et Hus

Digital postkasse

Du kan modtage bopælsattesten som papirpost eller i din digitale postkasse.

Hvis du allerede har tilmeldt dig e-Boks og modtager digital post fra din kommune, vil du modtage svaret i din digitale postkasse.

Muligheder ved bestilling af boplæsattest

Bopælsattesten kan bestilles på enten dansk, tysk eller engelsk.

Du kan bestille en attest for tiden efter 1. januar 1971 ved hjælp af vores selvbetjeningsfløsning. Drejer det sig om bopælsforhold før d. 1. januar 1971, skal du henvende dig til den kommune, du boede i dengang.

Bestil, når det passer dig

Du er ikke afhængig af kommunens åbningstider for at henvende dig personligt. Du kan derfor bestille din bopælsattest, når det passer dig.

Pris

Attesten koster 52 kr. som betales med Dankort (kræver login med NemID/Digital signatur)

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.