Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Adresseanmodning

Ved skriftlig anmodning til BorgerService kan private personer og firmaer få oplysning om en adresse mod betaling. Du kan også bruge vores selvbetjening i boksen til højre.

Billede af Ikast-Brande Kommune

Personen, hvorpå der ønskes oplysninger, skal kunne identificeres ved angivelse af dennes navn (nuværende eller tidligere), samt enten fødselsdato, adresse (nuværende eller tidligere) eller eventuelt personnummer.

Oplysningen koster 52 kr., som skal betales sammen med anmodningen eller inden oplysningen gives.

De oplysninger der kan gives er:

  • Nuværende navn (medmindre dette er beskyttet)
  • Nuværende adresse samt datoen for flytning hertil (medmindre adressen er beskyttet)
  • Stilling
  • Evt. død, datoen for denne samt daværende adresse
  • Evt. forsvinden og datoen herfor
  • Evt. udrejse, datoen herfor og evt. ny adresse i udlandet
  • Evt. kontaktadresse
  • Evt. værgemål efter værgemålslovens §6 og datoen herfor, samt værgens navn og adresse.

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.