Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Post til døren

Borgere, der er ude af stand til selv at hente sin post i postkassen kan søge om post til døren.

 

Dispensation for flytning af postkasse.

Er du bevægelseshæmmet eller har andre nedsatte funktioner, som gør, at du ikke kan hente din post i postkassen, har du således mulighed for at få posten bragt til din dør. Der er ingen særlige regler for folkepensionister.

Du skal søge hos Visitations- og Myndighedsafdelingen.

Det er kun kommunen, der kan afgøre, om du er berettiget til post til døren. Kommunen giver Post Danmark direkte besked om bevillingen

Find kontaktnr. nederst på siden

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.