Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Ikast-Brande Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved først at vælge emne og derefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Bliv leverandør af hjemmehjælp på fritvalgsområdet

Ønsker du at blive leverandør af praktisk hjælp og/eller personlig pleje. Se hvordan din virksomhed kan blive leverandør i Ikast-Brande Kommune.

Virksomheder, der ønsker at ansøge om at blive godkendt som leverandør af hjemmehjælpsydelser i Ikast-Brande Kommune, skal i første omgang udfylde en "Godkendelsesanmodning".

Du kan henvende dig på sikkerpost@ikast-brande.dk att.: Visitations- og Myndighedsafdelingen, for at få dokumentet tilsendt.

Anmodning om godkendelse samt relevant dokumentation skal udfyldes og indsendes elektronisk til Visitations- og Myndighedsafdelingen på ovenstående mail.
Mrk. "Anmodning om godkendelse - Frit valg" i emnefeltet.

Det er Visitations- og Myndighedsafdelingen i Ikast-Brande Kommune, der har ansvaret for godkendelse af alle leverandører til Servicelovens § 83. 

Ikast-Brande Kommune vil indgå kontrakter med nye leverandører én gang i kvartalet. Det betyder, at der vil blive gennemført godkendelsesrunder 4 gange om året, med kontraktindgåelse til ikrafttræden pr. 1. januar, 1. april, 1. juli og 1. oktober.

For alle godkendelsesrunder gælder, at der er ansøgningsfrist senest 3 måneder forinden, henholdsvis den 1. oktober, 1. januar, 1. april og 1. juli. 

Den kvartalsvise godkendelsesprocedure gælder også for leverandører, som i forvejen er godkendt af en anden kommune, da Ikast-Brande Kommune ønsker at sikre sig, at de leverandører, som kommunen indgår kontrakt med, kan leve op til de krav, der er gældende i Ikast-Brande Kommune. 

Her kan du se Godkendelsesanmodningen

Ikast-Brande Kommune
Rådhusstrædet 6
7430 Ikast 
Tlf: 9960 4000
 
Kontakt og Digital Post
Digital post 
 
 

Administration Vest ||  Nørre Snede administrationsbygning 
 

Chat ikon

Chat med Borgerservice

Du kan bruge chatten til at stille spørgsmål direkte til Borgerservice om f.eks. Pas, Nemid, Folkeregister, Sygesikring, og Ydelser så vil vi prøve at vejlede dig. Vær opmærksom på, at du ikke må oplyse personfølsomme oplysninger. Hvis du har brug for oplysninger om din egen sag/udbetaling, skal du ringe på 9960 4000 inden for åbningstiden, eller sende en besked via din e-boks.